Username & Password NOD32

به روزترین پایگاه نود 32 یوزر پسورد و آپدیت آفلاین

Username & Password NOD32

به روزترین پایگاه نود 32 یوزر پسورد و آپدیت آفلاین

نرم افزار ساخت آلبوم عکس Bix's Photo Book v3.3.0


Bix'sPhotoBook_www.mihandownload.com.jpgامروزه نرم افزارهای چند رسانه ای با ظاهری آسان، بیشتر از نرم افزار های حجیم برای تامین نیازهای مختلف کاربران عمومی ساخته می شوند. از مزایای این نرم افزارها می توان استفاده آسان با داشتن حداقل اطلاعات تخصصی در زمینه مورد نظر دانست، همین ویژگی باعث شده تا از طرفداران زیادی که وقت لازم برای یادگیری نرم افزارهای حرفه ای و پیچیده تر را ندارند، برخوردار شوند؛ چون بعضی از نرم افزارهایی که  برای تولید آلبوم های تصویری طراحی شده اند دارای تنظیمات و مراحلی هستند که برای یک کاربرعادی کار با آنها مشکل است، برای همین سایت میهن دانلود یک نرم افزار کم حجم و کارآمد را به منظور اینکه تصاویر شما را به یک آلبوم عکس ویدئویی زیبا تبدیل کند و شما کاربر عزیز به راحتی بتوانید از آن برای تماشا در محیط خانه، کاتالوگی برای محصولات و ... استفاده کنید.
نرم افزار Bix's Photo Book تصاویر شما را به یک آلبوم زیبا با نورپردازی، سایه دهی، با حرکت و چرخش دوربین و زوم مناسب روی عکس ها به یک نمایش دهنده عکس سه بعدی با جلوه ای نرم و زیبا تبدیل می کند. سپس برای شما یک خروجی ویدئویی با کیفیت های مختلف که سازگار با دستگاه های DVD Player، کامپیوتر و ... می باشد، می سازد. از جمله فرمت های خروجی برنامه می توان به فرمت HD اشاره کرد که برای نرم افزاری با این حجم کم و امکانات مناسب، یک خصوصیت عالی بشمار میرود. این برنامه به شما این امکان را میدهد تا تصویر پس زمینه، رنگ کاغذ، بافت کاغذ، زرق و برق عکس ها، موقعیت دوربین و موقعیتنورپردازی را با توجه سلیقه خودتان تغییر دهید و از تماشای یک آلبوم تصویری در کنار اعضای خانواده خود نهایت لذت را ببرید.
لینک دانلود و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است  ...

ویژگی های کلیدی برنامه:
- صفحات شفاف
- کاغذ دارای بافت
- کاور و جلد بافت دار
- قابلیت شخصی سازی بطور کامل
- استفاده  از افکت Pixel Shaders
- سازگار با همه سیستم عامل های 32 و 64 بیتی
- قابل تنظیم بودن دوربین و چرخش آن با زاویه های مختلف
- ساختن خروجی با فرمت های مختلف ویدئویی بویژه فرمت HD
- 100 درصد سازگار با دستگاه ها و نرم افزارهای تبدیل، میکس و مونتاژ از جملهVideo Studio  Ulead، Pinnacle Studio، ٍEdius و Adobe  Premiere

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد